Subject: FW: FW: Riigitee nr 31 Haapsalu-Laiküla km 5,36 ristumiskoha projekt
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Mar 2024 14:01:19 +0200

Tere,

Palun registreerida esitatud pöördumine.

Parimate soovidega,

Herkki Rõõm

From: Heli Liira <[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 6, 2024 1:59 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Subject: FW: FW: Riigitee nr 31 Haapsalu-Laiküla km 5,36 ristumiskoha 
projekt

Tere!

Edastan kooskõlastamiseks esitatud projektile, töö nr T03223 „ 
Katastriüksuse 67401:007:0741 ristumiskoht, riigitee nr 31 Haapsalu-Laiküla 
km 5,36“,

tehtud märkuse lahenduseks täiendava info.

Meile teadaolevalt on juurdepääsu tagamiseks servituud seatud Andrusemetsa 
ja Uisu kinnistu kasuks.

https://kitsendused.kataster.ee/#/avalik;ky=67401:007:0741

Palume Transpordiameti kooskõlastust/nõusolekut projektiga kavandatud 
tegevustele.

Projektmaterjalid, töö nr T03223, on laetavad allolevalt lingilt:

 <https://www.dropbox.com/scl/fo/ktgbg9m4l8dc8q6w9fz3f/h?rlkey=4ll0p0ydcoxxil5buwa3jj2zb&dl=0> 
https://www.dropbox.com/scl/fo/ktgbg9m4l8dc8q6w9fz3f/h?rlkey=4ll0p0ydcoxxil5buwa3jj2zb&dl=0

Tervitades

Heli Liira
Teedeprojekt OÜ | bürooassistent | tel: 682 5717 | e-post: 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Herkki Rõõm < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Wednesday, 27 September 2023 11:43
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Riigitee nr 31 Haapsalu-Laiküla km 5,36 ristumiskoha projekt

Tere,

Esitasite Transpordiametile kooskõlastamiseks töö nr T03223 „ Katastriüksuse 
67401:007:0741 ristumiskoht, riigitee nr 31 Haapsalu-Laiküla km 5,36“ .

Projektiga seonduvalt on järgmine märkus:

Meie 17.03.2023 kirjaga nr 7.1-1/23/4344-2 väljastatud projekteerimise 
nõuetes on öeldud:

Punkt 2_

Rajatavalt ristumiskohalt on vajalik tagada juurdepääs Uisu katastriüksusele 
(tunnus 67401:007:0197), sest eraldi ristumiskoha rajamine nimetatud

katastriüksusele ei ole majandus- ja taristuministri 05.08.2015 määruse nr 
106 „Tee projekteerimise normid“ lisa „Maanteede projekteerimisnormid“

nõudeid aluseks võttes tulevikus võimalik. Kooskõlastamiseks esitatava 
projekti juurde tuleb lisada õiguslikult siduvas vormis sõlmitud notariaalne

kokkulepe Uisu kinnistule juurdepääsu tagamise kohta läbi katastriüksuse 
67401:007:0741.

Momendil kooskõlastamiseks esitatud projekti juures vastavat kokkulepet ei 
ole. Palume see esitada koos projektiga. Suusõnalised või lihtkirjalikud

kokkulepped ei ole õiguslikult siduvad ning kui kinnistu juhtub vahetama 
omanikku, ei ole Uisu kinnistu omanikul õiguslikku alust juurdepääsu 
saamiseks

projektis näidatud viisil. Riigiteelt uue mahasõidu rajamine Uisu kinnistule 
on aga välistatud.

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

 <https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiamet.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMzYWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=> 
www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet